Έλεγχος τιμολογίων πρακτορείου Τύπου

αναρτήθηκε στις 8 Απρ 2013, 6:57 π.μ. από το χρήστη SYKADE Admin   [ ενημερώθηκε 8 Απρ 2013, 6:57 π.μ. ]
Αγαπητοί συνάδελφοι,

Ένα πολύ φλέγον πρόβλημα που έχουμε κάθε εβδομάδα να λύσουμε είναι η τιμολόγηση από το πρακτορείο Τύπου. Όπως θα έχετε παρατηρήσει, εδώ και δύο περίπου χρόνια το πρακτορείο έχει ρυθμίσει τα δελτία επιστροφών και τα τιμολόγια που εκδίδει με τρόπο που να είναι εύκολος ο έλεγχος των διαφόρων εντύπων.
Έτσι λοιπόν έχουμε έξι δελτία επιστροφών για την κάθε εβδομάδα (το Σάββατο δεν έχουμε) και στην επόμενη εβδομάδα (Τετάρτη ή Πέμπτη) παραλαμβάνουμε το τιμολόγιο που αντιστοιχεί σ’ αυτή την περίοδο (επτά προηγούμενες ημέρες, από Δευτέρα μέχρι Κυριακή). Παίρνουμε αυτά τα δελτία επιστροφών και τα βάζουμε δίπλα από το τιμολόγιο, με την ημερολογιακή σειρά. Βλέπουμε τη στήλη ποσότητα επιστροφής και στα δύο έντυπα. Διαπιστώνουμε μ’ αυτό τον τρόπο αν συμφωνούν οι αριθμοί. Εκεί όπου διαφωνούν,έχουμε κάποιο λάθος. Είτε μας έχουν πιστώσει με λιγότερα έντυπα είτε με περισσότερα.

Τι κάνουμε τότε; Παίρνουμε τηλέφωνο στο πρακτορείο και λέμε όλες τις διαφωνίες που υπάρχουν, είτε είναι υπέρ μας είτε εναντίον μας. Βασικός κανόνας εδώ είναι η ειλικρίνεια. Ξέρουμε ότι και στα διάφορα τμήματα του πρακτορείου δουλεύουν άνθρωποι, που μπορεί να κάνουν λάθη. Ας τους πιστώσουμε με καλή πρόθεση και ότι είναι ανθρώπινα τα λάθη και όχι εσκεμμένα.

Σχέση εμπιστοσύνης
Εδώ πρέπει να τονίσουμε πόσο σημαντική είναι η δημιουργία σχέσης εμπιστοσύνης μεταξύ του πελάτη (που είμαστε εμείς) και του προμηθευτή (του πρακτορείου). Συνεπώς όταν μας στέλνουν περισσότερα έντυπα από αυτά που μας χρεώνουν ή ακόμα και αν είναι αχρέωτα, πρέπει να ενημερώνουμε το πρακτορείο. Το ίδιο κι όταν είναι λιγότερα, οπότε θα έχουμε την απαίτηση να διορθώσουν το λάθος.

Προσοχή γιατί κατά καιρούς αυτό μπορεί να συμβαίνει σκόπιμα για να διαπιστώσουν την ειλικρίνειά μας. Δηλαδή μπορεί να στείλουν επίτηδες λανθασμένες ποσότητες εντύπων, κυρίως υπέρ μας, γιανα διαπιστώσουν εάν θα τους το πούμε. Όταν τηλεφωνήσουμε για τυχόν λάθη, τότε στο επόμενο τιμολόγιο θα πρέπει να ελέγξουμε τις πιστώσεις που θα γίνουν. Κερδίστε λοιπόν την εμπιστοσύνη των ανθρώπων του πρακτορείου Τύπου και όλα θα πηγαίνουν καλύτερα. Στο κάτω-κάτω είμαστε συνεργάτες και όχι ανταγωνιστές.






Ένας εύκολος τρόπος επιστροφής
των εντύπων είναι να τα χωρίζετε
σε κατηγορίες και να τοποθετείτε
στο πάνω μέρος την ημερομηνία
παραλαβής τους







Αποφυγή λαθών
Αγαπητοί συνάδελφοι, είναι πολύ βασικό να έχουμε έναν εύκολο, σίγουρο και με όσο το δυνατό μικρότερο κίνδυνο λαθών, τρόπο επιστροφών των εντύπων
μας. Πρώτα-πρώτα θα πρέπει να φροντίσουμε να τοποθετούμε τα έντυπα χωρισμένα σε διάφορες ομάδες –κοσμικά, τεχνικά, παιδικά, κυπριακά, ξένα (με χρωματιστές ετικέτες), για το σπίτι, το αυτοκίνητο κτλ ώστε να μην προκαλείται σύγχυση. Φροντίζουμε, επίσης, να πάρουμε μια μηχανή τιμών με διπλή σήμανση. Στο πάνω μέρος βάζουμε την ημερομηνία παραλαβής και στο κάτω την τιμή. Έτσι όταν κάνουμε επιστροφή ψάχνουμε ανάλογα με το έντυπο στο χώρο που πρέπει να είναι τοποθετημένο και βλέποντας την ημερομηνία παραλαβής μπορούμε πολύ εύκολα να βρούμε αυτά που μας ζητά το πρακτορείο. Είναι ένας πολύ απλός και εύκολος τρόπος επιστροφών με τις λιγότερες δυνατές απώλειες. Δοκιμάστε το!

Tips για αύξηση καθαρού κέρδους


  • Εάν οι ετήσιες εισπράξεις ενός καταστήματος διαρκούς εξυπηρέτησης φθάνουν τις €511.000, με τις οποίες σύμφωνα με προηγούμενό μας άρθρο (Τεύχος 8-Έλεγχος τιμών για διασφάλιση της βιωσιμότητας των επιχειρήσεων), η ζημιά ήταν μηδενική και πληρώνονταν όλα τα πάγια έξοδα της επιχείρησης, προσθέτοντας επιπλέον κέρδος 5% στην Δ κατηγορία προϊόντων (η κατηγορία με κέρδος πάνω από 30%), η οποία αντιστοιχεί στο 14% του τζίρου, η επιχείρηση θα έχει αύξηση του καθαρού της κέρδους €3.577.
  • Σε εισπράξεις €511.000 περίπου οι €350.000 αφορούν προϊόντα με 15% ΦΠΑ. Με την αύξηση του συντελεστή ΦΠΑ σε 17% από την 1η Μαρτίου, η αύξηση που πρέπει να επιβληθεί στην τελική τιμή των προϊόντων δεν είναι 2% αλλά 1,71%.Εάν η αύξηση ήταν 2% το κέρδος θ’ αυξανόταν ετησίως περίπου κατά €1.050.
Ανδρέας Εγγλέζος
Πτυχιούχος ηλεκτρονικός
Γραμματέας ΣΥΚΑΔΕ

Convenience Μάρτιος 2012 (Τεύχος 9)
Comments