Ανακοινώσεις - Άρθρα


Εξελέγη το νέο ΔΣ του ΣΥ.ΚΑ.Δ.Ε.

αναρτήθηκε στις 6 Αυγ 2019, 12:47 π.μ. από το χρήστη SYKADE Admin   [ ενημερώθηκε 6 Αυγ 2019, 12:48 π.μ. ]

Πραγματοποιήθηκε την περασμένη Τετάρτη 31 Ιουλίου στη Δημοσιογραφική Εστία στη Λευκωσία η Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου Καταστημάτων Διαρκούς Εξυπηρέτησης (ΣΥ.ΚΑ.Δ.Ε.).

Η Γενική Συνέλευση προχώρησε σε αποτίμηση της περιόδου που μεσολάβησε από την προηγούμενη Συνέλευση, καθορίζοντας παράλληλα τα επόμενα βήματα του ΣΥ.ΚΑ.Δ.Ε. με στόχο πάντοτε τη διασφάλιση των συμφερόντων των μελών του και του κλάδου γενικότερα. Μάλιστα, αναλύθηκαν τα αποτελέσματα έρευνας που διενεργήθηκε ανάμεσα στους ιδιοκτήτες καταστημάτων διαρκούς εξυπηρέτησης για λογαριασμό του Συνδέσμου, με στόχο να αποτυπωθεί η σημερινή εικόνα και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.

Παράλληλα, η Γενική Συνέλευση προχώρησε σε αναθεώρηση του καταστατικού του ΣΥ.ΚΑ.Δ.Ε., για σκοπούς εκσυγχρονισμού του. Στη βάση των αλλαγών που προωθήθηκαν διεξήχθη στη συνέχεια και η εκλογική διαδικασία για την ανάδειξη του νέου διοικητικού συμβουλίου. Τα παρόντα μέλη εξέλεξαν ομόφωνα το Διοικητικό Συμβούλιο το οποίο στη συνέχεια καταρτίστηκε σε σώμα:

           Στη θέση του προέδρου επανεξελέγη ο Ανδρέας Θεοδούλου

           Στη θέση του αντιπροέδρου ο Έκτορας Καραγιάννης

           Στη θέση του γενικού γραμματέα ο Ανδρέας Εγγλέζος

        Στη θέση της ταμεία η Μάρω Αρέστη

                                                                                              Στη θέση του μέλους εξελέγη η Μάρω Εμμανουήλ

Αξίζει να σημειωθεί ότι με βάση τις καταστατικές αλλαγές που προωθήθηκαν, το Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου Καταστημάτων Διαρκούς Εξυπηρέτησης είναι πλέον πενταμελές και εκλέγεται κατά τη Γενική Συνέλευση του ΣΥ.ΚΑ.Δ.Ε. που πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια.

 

Στις 31 Ιουλίου η Γενική και Καταστατική Συνέλευση ΣΥ.ΚΑ.Δ.Ε.

αναρτήθηκε στις 30 Ιουλ 2019, 2:50 π.μ. από το χρήστη SYKADE Admin

Πραγματοποιείται την Τετάρτη 31 Ιουλίου στις 7.30 μ.μ. στη Δημοσιογραφική Εστία στη Λευκωσία, η Ετήσια Γενική και Καταστατική Συνέλευση του Συνδέσμου Καταστημάτων Διαρκούς Εξυπηρέτησης.

Η Συνέλευση, μεταξύ άλλων, θα αξιολογήσει τις εξελίξεις στο λιανικό εμπόριο, θα καθορίσει τους μελλοντικούς στόχους του Συνδέσμου, θα εκλέξει νέο Διοικητικό Συμβούλιο, ενώ θα γίνει και αναθεώρηση του Καταστατικού. Η παρουσία όλων κρίνεται απαραίτητη. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν μόνο τα μέλη του ΣΥ.ΚΑ.Δ.Ε. Όσοι επιθυμούν να εγγραφούν ως μέλη μπορούν να επικοινωνήσουν με τον Ανδρέα Εγγλέζο (τηλ. 99 629822). 

Κυκλοφόρησε το νέο τεύχος του Convenience

αναρτήθηκε στις 8 Απρ 2019, 4:27 π.μ. από το χρήστη SYKADE Admin   [ ενημερώθηκε 8 Απρ 2019, 4:27 π.μ. ]

Διανεμήθηκε στα μέλη του ΣΥΚΑΔΕ το νέο τεύχος του Convenience

Διαβάστε μεταξύ άλλων

·         Α. Θεοδούλου: Τα περίπτερα ακολουθούν την πορεία του έντυπου Τύπου

·         ΔΗΚΟ και Οικολόγοι επιστρέφουν στην Υπ. Εργασίας την εξουσία για ωράρια καταστημάτων

·         Η ιστορία των περιπτέρων στην Ελλάδα

 

 

Θέλουμε κανόνες για ωράριο

αναρτήθηκε στις 18 Μαρ 2019, 12:36 π.μ. από το χρήστη SYKADE Admin   [ ενημερώθηκε 18 Μαρ 2019, 12:37 π.μ. ]

Συνέντευξη του Προέδρου του ΣΥΚΑΔΕ Ανδρέα Θεοδούλου στον Κυριακάτικο Πολίτη. 

Την ανάγκη θέσπισης κανόνων όσον αφορά το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων εισηγείται ο πρόεδρος του Συνδέσμου Καταστημάτων Διαρκούς Εξυπηρέτησης ΣΥΚΑΔΕ Ανδρέας Θεοδούλου. Μιλώντας στον Π εισηγείται συγκεκριμένα να δοθεί στα καταστήματα διαρκούς εξυπηρέτησης αποκλειστικότητα στην πώληση κάποιων προϊόντων προκειμένου αυτά να διατηρήσουν την ταυτότητά τους και να τερματιστούν η αναρχία και ο αθέμιτος ανταγωνισμός που όπως λέει παρατηρούνται σήμερα. Πέραν του ωραρίου πάντως ο πρόεδρος του ΣΥΚΑΔΕ αναφέρεται και σε άλλα προβλήματα του κλάδου και προτείνει συγκεκριμένες λύσεις όπως οι συνέργειες μεταξύ των καταστημάτων διαρκούς εξυπηρέτησης οι οποίες όπως λέει είναι και θα παραμείνουν αναγκαίες για τον καταναλωτή.

Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη εδώ


https://docs.google.com/a/sykade.org.cy/viewer?a=v&pid=sites&srcid=c3lrYWRlLm9yZy5jeXx3d3d8Z3g6NzcxYzBlZGI5MGI5NTE3NQ

Α. Θεοδούλου: Τα περίπτερα ακολουθούν την πορεία του έντυπου Τύπου

αναρτήθηκε στις 4 Μαρ 2019, 11:23 μ.μ. από το χρήστη SYKADE Admin   [ ενημερώθηκε 4 Μαρ 2019, 11:23 μ.μ. ]

Μπορεί το θέμα της φιλελευθεροποίησης του ωραρίου να μην απασχολεί πια τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων ή τις δημόσιες συζητήσεις, όμως, οι ιδιοκτήτες καταστημάτων διαρκούς εξυπηρέτησης συνεχίζουν να μετρούν απώλειες μετά από αυτήν την ρύθμιση.



Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο «InBusinessNews» ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Καταστημάτων Διαρκούς Εξυπηρέτησης, Ανδρέας Θεοδούλου, δηλώνει ότι σήμερα τα περίπτερα ακολουθούν τη φθίνουσα πορεία του Τύπου, αφού όπως σημειώνει η πορεία των δύο είναι αλληλένδετη.

Σύμφωνα με τον κ. Θεοδούλου, μετά την φιλελευθεροποίηση του ωραρίου έχει μειωθεί ακριβώς στο μισό ο κύκλος εργασιών των καταστημάτων διαρκούς εξυπηρέτησης, τα οποία υποχρεώθηκαν να βάλουν νέα προϊόντα για να είναι σε θέση να αντέξουν την πίεση των υπεραγορών, με την ελπίδα να κερδίσουν κάποιους καταναλωτές λόγω ταχύτερης και πιο εύκολης εξυπηρέτησης. Σύμφωνα με τον κ. Θεοδούλου, φαίνεται να έχει παγιωθεί η αντίληψη ότι εξυπηρετεί η σημερινή ρύθμιση με την φιλελευθεροποίηση του ωραρίου, ωστόσο όπως επισημαίνει πρέπει να μπουν κανόνες και να μην επικρατεί αναρχία. Μέσω του «InBusinessNews» στέλνει το μήνυμα, ότι μπορεί να βρεθεί η χρυσή τομή, που να εξυπηρετεί και τις ανάγκες του καταναλωτή και των καταστημάτων. 


Μειώθηκε στο μισό η δουλειά

Μιλώντας με αριθμούς τελικά πόσο σας επηρέασε η φιλελευθεροποίηση του ωραρίου των καταστημάτων;
Το γεγονός ότι μας έχει επηρεάσει η φιλελευθεροποίηση του ωραρίου είναι κάτι που μπορεί να αντιληφθεί ο καθένας, ακόμη και αν δεν ασχολείται με τον τομέα του λιανικού εμπορίου. Είναι η μισή δουλειά πλέον. Έχει μειωθεί ο κύκλος εργασιών μας ακριβώς στο μισό σε σχέση με το τι ίσχυε προ φιλελευθεροποίησης, ενώ την ίδια στιγμή αρκετά είναι τα καταστήματα που δεν άντεξαν μετά την φιλελευθεροποίηση και έβαλαν λουκέτο. Θα έλεγα, εν ολίγοις, ότι τα περίπτερα ακολουθούμε τη φθίνουσα πορεία των εφημερίδων. Η πορεία των εφημερίδων και των περιπτέρων είναι αλληλένδετη. 

Με ποιους τρόπους είδατε να αλλάζουν οι συνήθειες των Κυπρίων καταναλωτών με την φιλελευθεροποίηση;
Προφανώς και έχουν αλλάξει οι συνήθειες των καταναλωτών. Εκείνο που χάσαμε μετά την φιλελευθεροποίηση του ωραρίου ως καταστήματα διαρκούς εξυπηρέτησης, είναι το ψώνισμα των αναγκαίων που έκανε ο κόσμος κατά το Σαββατοκύριακο, αλλά και τις καθημερινές, τις ώρες που οι υπεραγορές ήταν κλειστές. Ειδικά την Κυριακή ο κόσμος έκανε ένα αξιοσημείωτο ψώνισμα. Και τις καθημερινές, όμως, χάσαμε το ψώνισμα του κόσμου που έμπαινε στα καταστήματα μας πιο αργά το βράδυ. Πλέον οι υπεραγορές είναι ανοικτές μέχρι τις εννιά το βράδυ και στην Κύπρο ελάχιστοι θα θελήσουν να ψωνίσουν κάτι μετά τις 9 το βράδυ.

Από την πλευρά σας, με ποιες μεθόδους προσπαθήσατε να αντιμετωπίσετε τα προβλήματα που προέκυψαν συνεπεία της φιλελευθεροποίησης του ωραρίου; 
Υποχρεωτικά από τη δική μας πλευρά έπρεπε να αναζητήσουμε τρόπους επιβίωσης μετά τα νέα δεδομένα που δημιουργήθηκαν. Έχουμε βάλει πολλά προϊόντα, που δεν μπορούσαμε προηγουμένως βάσει καταλόγων και κανονισμών να πουλούμε, για να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε την έντονη πίεση που δεχόμαστε από τις υπεραγορές μετά την φιλελευθεροποίηση του ωραρίου. Δεν μπορεί μια υπεραγορά να είναι δίπλα μου και να μένει ανοικτή μέχρι τις εννιά το βράδυ και εγώ να πουλώ μόνο περιορισμένα προϊόντα. Αφού πουλά τα πάντα η υπεραγορά δίπλα μου, άρα θα πουλήσω και εγώ όσα περισσότερα προϊόντα μπορώ, με την ελπίδα να κερδίσω στην ευκολότερη και πιο γρήγορη εξυπηρέτηση, αν βέβαια επιλέξει ο καταναλωτής να μπει στο δικό μου κατάστημα.

Μήπως τελικά η χαλαρότητα που έχει επικρατήσει στην αγορά μετά την φιλελευθεροποίηση λειτουργεί και προς όφελος των καταστημάτων Διαρκούς Εξυπηρέτησης; Το λεμε υπό την έννοια ότι δεν υπάρχει αυστηρός έλεγχος αυτήν την στιγμή για τα προϊόντα που βάζετε στα καταστήματά σας.
Στην πραγματικότητα δεν μας εξυπηρετεί η χαλαρότητα διότι είναι ανοικτή η υπεραγορά δίπλα μου, θα ανοίξει και άλλη υπεραγορά, θα έρθουν και άλλες αλυσίδες στην Κύπρο. Και έχουμε σχεδόν το ίδιο ωράριο. Διότι δεν είμαστε στο Λονδίνο. Μετά τις 10 ειδικά τον χειμώνα δεν κυκλοφορεί κανείς στην Κύπρο. Άρα η κατάσταση ως έχει αυτήν την στιγμή βολεύει εκείνον που μένει μέχρι τις 9 το βράδυ και πουλά τα πάντα σε πιο ανταγωνιστικές τιμές.

Πρέπει να βρεθεί χρυσή τομή

Έχετε συμβιβαστεί ότι δεν θα υπάρξει κάποια νέα ρύθμιση στο ωράριο; 
Δεν υπάρχει κάτι επίσημο. Έχει παγιωθεί, πάντως, στη συνείδηση του κόσμου η αντίληψη ότι βολεύει αυτή η ρύθμιση. Το ζήτημα είναι να βρεθεί μία χρυσή τομή. Να μην υπάρχει αναρχία στην αγορά και να δουλεύουμε όλοι με βάση κάποιους κανονισμούς. Και αυτό είναι το σωστό να γίνει, να μπουν δηλαδή κανόνες, διότι δεν σημαίνει ότι θα συνεχίσει να αποδίδει η σημερινή ρύθμιση. Ανοίγουν συνεχώς νέες υπεραγορές. Αυτήν την στιγμή έχουμε τον ίδιο αριθμό υπεραγορών που είχαμε παλαιότερα. Αυξάνονται τα εμπορικά κέντρα. Θα δούμε να ανοίγουν και εκπτωτικά χωριά. Φημολογείται ότι θα ανοίξουν δύο εκπτωτικά χωριά, το ένα δίπλα μάλιστα σε εμπορικό κέντρο. Άρα θα πάει εκεί ο καταναλωτής. Θα πρέπει να μετρήσεις τις ανάγκες των καταστημάτων, των καταναλωτών και να προσπαθήσεις να βρεις τη μέση λύση. Και ο καταναλωτής να είναι ευχαριστημένος και τα καταστήματα να λειτουργούν χωρίς αθέμιτο ανταγωνισμό. Να βρεις μια χρυσή τομή, λαμβάνοντας υπόψη ασφαλώς και το γεγονός ότι είμαστε τουριστικός προορισμός. Πιστεύω ότι μπορεί να βρεθεί αυτή η χρυσή τομή. Είναι ζήτημα θέλησης.

Ποια είναι τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα ο κλάδος, πέρα από το θέμα του ωραρίου; 
Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η πολύ μικρή κερδοφορία που έχουμε πάνω στα προϊόντα τα οποία καταλαμβάνουν το μεγαλύτερο μερίδιο στον κύκλο εργασιών μας. Στηριζόμαστε κυρίως στα καπνικά προϊόντα, στον Τύπο, τις κάρτες κινητής τηλεφωνίας και τα λαχεία. Ακόμη όμως και αυτά τα προϊόντα που προανέφερα, όπως ο Τύπος και τα καπνικά προϊόντα βρίσκονται σε πτωτική πορεία. Επιπρόσθετα, η τάση του κόσμου να ψωνίζει με πιστωτικές κάρτες που ολοένα και αυξάνεται, μειώνει το περιθώριο κέρδους μας σε ποσοστά που καθιστούν αδύνατο για ένα κατάστημα διαρκούς εξυπηρέτησης να επιβιώσει, με τόσο μικρό ποσοστό κέρδους. 

Με ποιους άλλους τρόπους θα μπορούσε το κράτος και οι μηχανισμοί του να σας βοηθήσουν σε αυτήν τη μάχη επιβίωσης;
Μέχρι σήμερα το κράτος δεν έδειξε ότι μπορεί ή θέλει να βοηθήσει τα μικρά καταστήματα να επιβιώσουν. Θα μπορούσε να έδινε ένα προϊόν κατά αποκλειστικότητα στα καταστήματα διαρκούς εξυπηρέτησης. Στην πραγματικότητα μόνο μία ρύθμιση της αγοράς θα μπορούσε να μας διευκολύνει, χωρίς να χάνουμε την ταυτότητά μας, σε συνδυασμό με την προοπτική να μας έδιναν κάποια προϊόντα κατά αποκλειστικότητα. 

Βλέπουμε κάποια περίπτερα να αναρτούν ενημερώσεις ότι δεν δέχονται πληρωμή με πιστωτικές κάρτες για καπνικά. Ποιος είναι ο λόγος; 
Ο λόγος είναι αυτός που προαναφέραμε. Ότι είναι πολύ χαμηλή η κερδοφορία. Δεν μας συμφέρει, για αυτό κάποιοι δεν δέχονται κάρτα. Υπάρχουν και άλλοι βεβαίως που συνεχίζουν να δέχονται πιστωτική κάρτα και προσαρμόζονται στις συνήθειες του σύγχρονου καταναλωτή, έστω και αν αυτό είναι σε βάρος τους. 

Θα παραμείνουν αναγκαία τα περίπτερα 

Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για να επιβιώσει στις σημερινές οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες ένα κατάστημα διαρκούς εξυπηρέτησης; 
Πρέπει να αλλάξει και να προσαρμοστεί με τα νέα δεδομένα της αγοράς. Δηλαδή να αναπροσαρμόσει την τακτική αγοράς προϊόντων, την τιμολόγηση προϊόντων ώστε να είναι ανταγωνιστική, να εμπλουτίσει την γκάμα προϊόντων που πουλά με πιο κερδοφόρα προϊόντα και να προσεγγίσει τον καταναλωτή διαφορετικά, ώστε να μην αποτελεί ένα αριθμό, όπως συμβαίνει στις υπεραγορές, αλλά να επενδύσει στην προσωπική επαφή με τον καταναλωτή. Μία λύση επίσης είναι να συμφωνήσουν 4-5 καταστήματα να κάνουν μαζί τις αγορές, ώστε να είναι σε θέση να αγοράζουν και να πωλούν σε καλύτερες τιμές. Πιστεύουμε ότι τα καταστήματα διαρκούς εξυπηρέτησης δεν θα πάψουν να είναι αναγκαία για τον καταναλωτή  και πιστεύουμε επίσης στη δύναμη των ανθρώπων που εργάζονται στα καταστήματα αυτά. Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις είναι άλλωστε ευέλικτες και προσαρμόζονται πιο εύκολα.

Είναι οικονομικά συμφέρουσα για ένα κατάστημα διαρκούς εξυπηρέτησης η επιλογή της 24ωρης λειτουργίας;
Υπάρχει αυτή η επιλογή, αλλά δεν πιστεύω ότι έχει νόημα πλέον, διότι δεν είμαστε σε χώρα με εκατομμύρια καταναλωτών. Είναι μία η πίτα του λιανικού εμπορίου και δεν μεγαλώνει, παρά το ότι για τον καταναλωτή, μπορεί να αυξάνονται οι επιλογές με το άνοιγμα πολλών εμπορικών κέντρων και υπεραγορών. Δεν νομίζω ότι 24ωρη λειτουργία θα λύσει το πρόβλημα της επιβίωσης. 

Πώς ήταν η αλλαγή με το θέμα της πλαστικής σακούλας; Την αποφεύγουν πλέον οι καταναλωτές λόγω χρέωσης;
Ανταποκρίθηκε πολύ καλά ο κόσμος. Είναι στο 80% η μείωση. Πιστεύω ότι μέτρησε κυρίως η χρέωση. Αυτοί που λειτουργούσαν με βάση περιβαλλοντικές ευαισθησίες απέφευγαν την πλαστική σακούλα και προηγουμένως, δεν περίμεναν την χρέωση της σακούλας για να το αποφασίσουν.

Πηγή: InBusinessNews

Κυκλοφόρησε το νέο τεύχος του Convenience

αναρτήθηκε στις 31 Ιαν 2019, 1:44 π.μ. από το χρήστη SYKADE Admin   [ ενημερώθηκε 31 Ιαν 2019, 1:44 π.μ. ]

Διανεμήθηκε στα μέλη του ΣΥΚΑΔΕ το 28ο τεύχος του Convenience.

Διαβάστε μεταξύ άλλων:
  • Έκθεση Αιτιάσεων στις εταιρείες καπνικών για πιθανολογούμενες παρανομίες
  • Ο τουρισμός δίνει ώθηση στην οικονομία
  • Είδος υπό εξαφάνιση τα περίπτερα στη Θεσσαλονίκη

https://docs.google.com/a/sykade.org.cy/viewer?a=v&pid=sites&srcid=c3lrYWRlLm9yZy5jeXx3d3d8Z3g6N2I1ZDg4YTI0YWMxODVhOQ


Κυκλοφόρησε το νέο τεύχος του Convenience

αναρτήθηκε στις 23 Ιουλ 2018, 1:16 π.μ. από το χρήστη SYKADE Admin   [ ενημερώθηκε 23 Ιουλ 2018, 1:16 π.μ. ]

Διανεμήθηκε στα μέλη του ΣΥΚΑΔΕ το 27ο τεύχος του Convenience.

Διαβάστε μεταξύ άλλων:
Ειδική εκστρατεία του ΣΥΚΑΔΕ για την πλαστική σακούλα
Ενθαρρυντική για όλη την οικονομία η ίδρυση του Υφυπουργείου Τουρισμού
Ερωτήσεις που πάντα ήθελες να κάνεις σε έναν περιπτερά

Κυκλοφόρησε το νέο τεύχος του Convenience

αναρτήθηκε στις 10 Απρ 2018, 11:56 μ.μ. από το χρήστη SYKADE Admin   [ ενημερώθηκε 10 Απρ 2018, 11:56 μ.μ. ]

Διανεμήθηκε στα μέλη του ΣΥΚΑΔΕ το 26ο τεύχος του Convenience.

Διαβάστε μεταξύ άλλων:
  • Στον Πρόεδρο για διευθέτηση των ωραρίων
  • Έρευνα «λιανικό εμπόριο»
  • Διαδικτυακή εκπαίδευση επιχειρήσεων ως προς τη νομοθεσία για την προστασία τωνκαταναλωτών
  • Από 1η Ιουλίου 2018 η χρέωση στην Κύπρο για τις λεπτές πλαστικές σακούλες
https://docs.google.com/a/sykade.org.cy/viewer?a=v&pid=sites&srcid=c3lrYWRlLm9yZy5jeXx3d3d8Z3g6N2JkMmIwODg0ZGVmMzFhZQ


Εργαλείο εκτίμησης κινδύνου OiRA

αναρτήθηκε στις 14 Νοε 2017, 5:57 π.μ. από το χρήστη SYKADE Admin   [ ενημερώθηκε 14 Νοε 2017, 6:07 π.μ. ]

Συμμετοχή ΣΥΚΑΔΕ

Το OiRA (Online, interactive Risk Assessment) είναι μια ολοκληρωμένη, εύχρηστη και δωρεάν διαδικτυακή εφαρμογή. Είναι ένα διαδραστικό εργαλείο αξιολόγησης των κινδύνων το οποίο επιτρέπει με εύκολο και τυποποιημένο τρόπο, τη δημιουργία της εκτίμησης των κινδύνων ανά τομέα οικονομικής δραστηριότητας.

Το εργαλείο OiRA βοηθά τις πολύ μικρές και τις μικρές επιχειρήσεις να εφαρμόσουν σε μια σειρά από στάδια τη διαδικασία της διενέργειας εκτίμησης κινδύνων, από τον εντοπισμό και την αξιολόγηση των κινδύνων στους χώρους εργασίας μέχρι τη λήψη αποφάσεων για την εφαρμογή μέτρων πρόληψης των κινδύνων και την ανάληψη δράσης. Επίσης, επιτρέπει στους εργοδότες να παρακολουθούν τις εν λόγω διαδικασίες και να συντάσσουν τις σχετικές εκθέσεις όπως η γραπτή εκτίμηση κινδύνων.

Είναι προσβάσιμο στη σελίδα www.oiraproject.eu έτσι ώστε μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις να μπορούν να πραγματοποιήσουν την αξιολόγηση του κινδύνου στον τομέα δραστηριότητάς τους.

Το Τμήμα Επιθεώρησης Εργασίας σε συνεργασία με τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό για την Ασφάλεια και την Υγεία στην Εργασία προχώρησε στην ετοιμασία του εν λόγω εργαλείου εκτίμησης κινδύνων OiRA στα μικρά εμπορικά καταστήματα, προσαρμοσμένου στα κυπριακά δεδομένα. Άλλα οκτώ παρόμοια εργαλεία έχουν αναπτυχθεί σε αντίστοιχους κλάδους οικονομικής δραστηριότητας (κομμωτήρια/κουρεία, εργασίες γραφείου, εργασίες τροφοδοσίας, κρεοπωλεία, σχολικές μονάδες, μικρά τουριστικά καταλύματα, συνεργεία επισκευής και βαφής οχημάτων και καφεστιατόρια)

Ο ΣΥΚΑΔΕ παρευρέθηκε σε συνάτηση στο Τμήμα Επιθεώρησης Εργασίας κατά την οποία έγινε ενημέρωση για την πορεία ανάπτυξης τεσσάρων νέων Δια-
δραστικών Εργαλείων Εκτίμησης Κινδύνων (OiRA).

Πιο κάτω μπορείτε να βρείτε σχετικά ενημερωτικό φυλλάδια. 



Κυκλοφόρησε το νέο τεύχος του Convenience

αναρτήθηκε στις 12 Οκτ 2017, 12:21 π.μ. από το χρήστη SYKADE Admin   [ ενημερώθηκε 12 Οκτ 2017, 12:22 π.μ. ]

Διανεμήθηκε στα μέλη του ΣΥΚΑΔΕ το 25ο τεύχος του Convenience.

Διαβάστε μεταξύ άλλων:
  • Κλείσιμο περιπτέρων και μείωση τζίρου έφερε η φιλελευθεροποίηση των ωραρίων
  • Ο ΣΥΚΑΔΕ συμμετέχει σε πρωτοβουλία για μείωση της χρήσης αλκοόλ από τους νέους
  • Υποστήριξη από ΣΥΚΑΔΕ του Προγράμματος LIFE
  • Πρόληψη εργατικών ατυχημάτων και επαγγελματικών ασθενειών
  • Η Επ. Περιβάλλοντος της Βουλής διατηρεί το δικαίωμα να αυξήσει ή να μειώσει τη χρέωση στις πλαστικές σακούλες
https://docs.google.com/a/sykade.org.cy/viewer?a=v&pid=sites&srcid=c3lrYWRlLm9yZy5jeXx3d3d8Z3g6MjMwNmMzMjE5OTBkOTMxNQ

1-10 of 62